WYDAWANIE ZEZWOLEŃ NA PRZEPROWADZENIE IMPREZ MASOWYCH
SPOSÓB ZAŁATWIENIA SPRAWY :
Na pisemny wniosek organizatora imprezy masowej, złożony w sekretariacie Urzędu Gminy Męcinka – pokój nr 11 (I piętro)
WYMAGANE DOKUMENTY :
DODATKOWE INFORMACJE :
Wniosek należy złożyć nie później niż na 14 dni przed planowanym terminem rozpoczęcia imprezy.
OPŁATY :
Opłata skarbowa w wysokości 82,00 zł;
opłatę uiszcza się na rachunek Urzędu Gminy Męcinka Bank Spółdzielczy O / Męcinka
Nr 14 8647 1017 0105 0018 2001 0073 stosownie do ustawy z dnia 16 listopada 2006 r.
o opłacie skarbowej (Dz. U. z 2006 r. Nr 255, poz.1635).
TERMIN ZAŁATWIENIA :
Do 7 dni.
SPRAWĘ ZAŁATWIA :
Stanowisko ds. rady gminy, oświaty, kultury i sportu,
pokój nr 25 (I piętro), tel. (076)870 86 23 wew. 14
e-mail: malgorzata.rodzen@mecinka.pl
godziny przyjmowania: poniedziałek, środa, czwartek i piątek od 7.00-15.00 ; wtorek od. 8.00 – 16.00
TRYB ODWOŁAWCZY:
Odwołanie od decyzji przysługuje organizatorowi do Samorządowego Kolegium Odwoławczego, za pośrednictwem Wójta Gminy Męcinka w terminie 14 dni od daty otrzymania decyzji.
Samorządowe kolegium odwoławcze rozpatruje odwołanie, w terminie 4 dni od dnia wniesienia odwołania.
PODSTAWA PRAWNA:
Art. 8 ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o bezpieczeństwie imprez masowych (Dz. U. z 2005 r. Nr 108, poz. 909 z późn. zmian.).