Nowa strona 2

    Załącznik do zarządzenia   Nr 11/2003 

 

                                         REGULAMIN

                              pracy Komisji Przetargowej

 

 

                                    W związku z pkt. 4  zarządzenia Wójta Gminy Męcinka Nr 11/2003

z dnia 4 kwietnia 2003 r. w sprawie powołania komisji przetargowej do przygotowania i przeprowadzenia

postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na wybór wykonawcy opracowania p.n. “Miejscowy

plan zagospodarowania przestrzennego gminy Męcinka”

ustala się regulamin pracy komisji przetargowej :

 

1. Pracą komisji kieruje Przewodniczący komisji.

2. Dokumentację postępowania prowadzi Sekretarz komisji.

3. Komisja przygotowując postępowanie o udzielenie w/w zamówienia publicznego

    przekazuje do zatwierdzenia przez Wójta Gminy następujące dokumenty :

3.1. propozycję wyboru trybu udzielenia zamówienia publicznego wraz z uzasadnieniem.

3.2. projekt specyfikacji istotnych warunków zamówienia;

3.3.ogłoszenia wymagane dla danego trybu postępowania o udzielenie zamówienia

      publicznego;

4. Komisja prowadząc przygotowane postępowanie upoważniona jest do następujących

    działań i czynności :

4.1. udostępniania specyfikacji istotnych warunków zamówienia na zasadach określonych w

       ogłoszeniu o postępowaniu oraz prowadzenia rejestru wykonawców, którym je

       udostępniono.

4.2. udzielania wyjaśnień dotyczących treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia

       oraz przygotowania projektu odpowiedzi na złożone na piśmie zapytanie.

4.3. dokonania czynności otwarcia ofert;

4.4. oceny spełniania warunków stawianych wykonawcom oraz wnioskowania do Wójta   

      Gminy o wykluczenie wykonawców w przypadkach określonych ustawą o zamówieniach

       publicznych;

4.5. wnioskowania do Wójta Gminy o odrzucenie oferty w przypadkach przewidzianych 

       ustawą o zamówieniach publicznych;

4.6. oceny ofert niepodlegających odrzuceniu w/g kryteriów wskazanych w specyfikacji

       istotnych warunków zamówienia.

4.7. przygotowania propozycji wyboru oferty najkorzystniejszej bądź wystąpienie o

       unieważnienie;

4.8. przyjmowania i analizy wnoszonych protestów oraz przygotowania projektu odpowiedzi

       na protest;

5. Komisja pracuje w terminach oraz godzinach ustalonych przez Przewodniczącego Komisji

    w godzinach pracy urzędu.

6. Posiedzenia Komisji będą odbywać się w pełnym składzie.

7. W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem stosuje się przepisy ustawy o

    zamówieniach publicznych oraz przepisy wykonawcze do w/w ustawy.