Zarządzenie Nr 10 / 2003
Wójta Gminy Męcinka
z dnia 18 marca 2003 r.
w sprawie zniszczenia przechowywanych dokumentów z wyborów samorządowych przeprowadzonych w dniu 27 listopada 2002 r. i z ponownego głosowania w wyborach wójta przeprowadzonego w dniu 10 listopada 2002 r.
Na podstawie § 4 rozporządzenia Ministra Kultury z dnia 27 listopada 2002 r. w sprawie sposobu przekazywania, przechowywania i udostępniania dokumentów z wyborów organów jednostek samorządu terytorialnego (Dz.U. Nr 209, poz. 1781) i postanowienia Nr 100 Komisarza Wyborczego w Legnicy z dnia 3 marca 2003 r. postanawiam, co następuje :
§ 1.
1) spisów wyborców – 2 egz;
2) kart wykorzystanych i niewykorzystanych;
3) drugie egzemplarze protokołów rejestracji list kandydatów na radnych;
4) wykazy osób popierających zgłoszone listy;
5) drugie egzemplarze protokołów rejestracji kandydatów na wójta;
6) drugie egzemplarze protokołów głosowania w obwodzie;
7) drugie egzemplarze protokołów wyborów wraz z zestawieniami wyników głosowania w okręgach wyborczych;
8) drugie egzemplarze protokołu obsadzenia mandatu radnego bez głosowania;
§ 2.
1. Dla przygotowania dokumentów, o których mowa w § 1 powołuje się Komisje w składzie :
Przewodnicząca Komisji – Małgorzata Rodzeń – Inspektor
Członek Komisji - Irena Łyszczyk – Inspektor
Członek Komisji - Małgorzata Najwer – Inspektor
2. Zadaniem Komisji jest asystowanie w czasie niszczenia dokumentów.
§ 3.
Prace związane ze zniszczeniem dokumentów winny być zakończone w terminie dwóch tygodni od uzyskania zezwolenia dyrektora Archiwum Państwowego we Wrocławiu Oddział w Legnicy.
§ 4.
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia.