ZARZĄDZENIE Nr 14 / 2004 Wójta Gminy Męcinka z dnia 12 lutego 2004 roku W sprawie powołania Komisji Przetargowej Na podstawie art. 30 ustawy z dnia 8 marca 1990 r o samorządzie gminnym (t.j. z 2001 r Dz. U. Nr 142 póz. 1591 z późn. zm.) w związku z art. 21 ust. 4 pkt. l rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 14 maja 2002 r w sprawie szczegółowego zakresu i kierunków działań oraz sposobów realizacji zadań Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa w zakresie gospodarowania środkami pochodzącymi z funduszy Unii Europejskiej (Dz. U. Nr 102 póz. 928 z 2002 r) przy uwzględnieniu zasad powoływania i działania komisji przetargowych zawartych w rozdziale 5.1.8 Podręcznika Procedur Zawierania Umów Na Wykonanie Robót KP-700-18-ARiMR/6/z z dn. 05-11-2003 r zarządzam co następuje : §1 Powołuję pana; Józefa Święcickiego na Przewodniczącego Komisji Przetargowej do przeprowadzenia procedury przetargowej na wyłonienie wykonawcy robót w ramach projektu " Modernizacja drogi gminnej nr 110311 D przebiegającej przez wieś Męcinka" współfinansowanego w ramach Programu Unii Europejskiej SAPARD. §2 Komisja działa na podstawie "Podręcznika procedur na zawieranie umów na wykonanie robót" wydanego przez ARiMR z dnia 05-11-2003 r w tym w szczególności: 1. pracą komisji kieruje przewodniczący, który zapewnia zgodność prowadzonej przez Komisje oceny z obowiązującymi procedurami, a także zapewnia bezstronność i jawność jej postępowania. 2. sekretarz Komisji odpowiada za wszystkie czynności techniczne bezpośrednio związane z przeprowadzeniem oceny ofert. Do czynności tych należą: a) rozdanie oraz zebranie podpisanych Deklaracji Bezstronności i Poufności. b) przechowywanie sprawozdań ze wszystkich posiedzeń Komisji wraz z całą niezbędną dokumentacją. c) odnotowywanie obecności członków na kolejnych posiedzeniach Komisji, przygotowanie końcowego raportu z przetargu wraz z załącznikami. d) prowadzenie w formie pisemnej korespondencji z uczestnikami przetargu, korespondencja wymaga podpisu Przewodniczącego i Sekretarza Komisji Przetargowej. e) poinformowanie uczestnika przetargu w ciągu 90 dni, o wyborze jego oferty. f) odbiór i rejestracja ofert ( wydawanie potwierdzeń otrzymania ofert, numerowanie ofert według kolejności ich odbioru) 3. komisja upoważniona jest do następujących działań : a) odbioru i rejestracji ofert b) odbycia spotkania przygotowawczego c) przeprowadzenia sesji otwarcia ofert d) dokonania selekcji ofert z zastosowaniem arkuszy selekcji. e) dokonanie oceny finansowej ofert f) wyboru najlepszej oferty g) zakończenie oceny ofert i sporządzenie Raportu z Przetargu, który podpiszą wszyscy członkowie Komisji. h) przekazanie Raportu o Przetargu do informacji Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Oddz. we Wrocławiu 4. członkowie komisji zobowiązani są ponadto do : a) zapoznania się i podpisania Deklaracji Bezstronności i Poufności b) zachowania tajemnicy procedury przetargowej od końca sesji otwarcia, aż do podpisania umowy przez obie strony. 5. komisja rozpoczyna swoja pracę z dniem powołania, a kończy z dniem podpisania umowy na wykonanie robót ze zwycięzcą przetargu. §3 W sprawach nie unormowanych mniejszym zarządzeniem stosuje się postanowienia Podręcznika procedur zawierania umów na wykonanie robót Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa ( Wersja zatwierdzona: 6). §4 Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
|