ZARZĄDZENIE Nr l
ZARZĄDZENIE Nr
2/ 2004
Wójta Gminy Męcinka
z dnia 12 stycznia 2004 roku
W sprawie powołania Komisji Przetargowej.
Na podstawie art. 30 ustawy z dnia 8 marca 1990 r o samorządzie
gminnym (t.j. z 2001 r Dz. U. Nr 142 poz. 1591 z późn. zm.) w związku z art. 21
ust. 4 pkt. l rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 14 maja 2002 r w sprawie szczegółowego zakresu i kierunków działań oraz sposobów realizacji zadań
Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa w zakresie gospodarowania środkami pochodzącymi z funduszy Unii Europejskiej ( dz. U. Nr 102 poz.
928 z 2002 r) przy uwzględnieniu zasad powoływania i działania komisji przetargowych zawartych w rozdziale 5.1.8 Podręcznika Procedur Zawierania
Umów Na Wykonanie Robót KP-700-18-ARiMR/6/z z dn. 05-11-2003 r zarządzam co następuje :
&1
Powołuję panią:
Joannę Zelent na Sekretarza Komisji Przetargowej
do przeprowadzenia procedury przetargowej na wyłonienie wykonawcy robót
w ramach projektu ,, Budowa wodociągu grupowego Muchów - Pomocne - Kondratów , II
etap" współfinansowanego w ramach Programu Unii Europejskiej SAPARD.
&2
Komisja działa na podstawie "Podręcznika procedur na zawieranie umów na wykonanie robót" wydanego przez ARiMR z dnia 05-11-2003 r w tym w
szczególności :
1. pracą komisji kieruje przewodniczący, który zapewnia zgodność
prowadzonej przez Komisje oceny z obowiązującymi procedurami, a także zapewnia
bezstronność i jawność jej postępowania.
2. sekretarz Komisji odpowiada za wszystkie czynności techniczne bezpośrednio związane z przeprowadzeniem oceny ofert. Do czynności
tych należą:
a) rozdanie, oraz zebranie podpisanych Deklaracji Bezstronności i
Poufności.
b) przechowywanie sprawozdań ze wszystkich posiedzeń Komisji wraz z całą niezbędną dokumentacją.
c) odnotowywanie obecności członków na kolejnych posiedzeniach Komisji, przygotowanie końcowego raportu z przetargu wraz z
załącznikami.
d) prowadzenie w formie pisemnej korespondencji z uczestnikami przetargu, korespondencja wymaga podpisu Przewodniczącego i
Sekretarza Komisji Przetargowej.
e) poinformowanie uczestnika przetargu w ciągu 90 dni, o wyborze jego oferty.
f) odbiór i rejestracja ofert ( wydawanie potwierdzeń otrzymania ofert, numerowanie ofert według kolejności ich odbioru)
3. komisja upoważniona jest do następujących działań :
a) odbioru i rejestracji ofert
b) odbycia spotkania przygotowawczego
c) przeprowadzenia sesji otwarcia ofert
d) dokonania selekcji ofert z zastosowaniem arkuszy selekcji.
e) dokonanie oceny finansowej ofert
f) wyboru najlepszej oferty
g) zakończenie oceny ofert i sporządzenie Raportu z Przetargu, który podpiszą wszyscy członkowie Komisji.
h) przekazanie Raportu o Przetargu do informacji Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Oddz. we Wrocławiu
4. członkowie komisji zobowiązani są ponadto do :
a) zapoznania się i podpisania Deklaracji Bezstronności i Poufności
b) zachowania tajemnicy procedury przetargowej od końca sesji otwarcia, aż do podpisania umowy przez obie strony.
5. komisja rozpoczyna swoja pracę z dniem powołania, a kończy z dniem podpisania umowy na wykonanie robót ze zwycięzcą przetargu.
&3.
W sprawach nie unormowanych niniejszym zarządzeniem stosuje się postanowienia Podręcznika procedur zawierania umów na wykonanie robót
Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa ( Wersja zatwierdzona: 6).
&4
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
|