Biuletyn Informacji Publicznej Gminy Męcinka 

Dowozy 2012 - zmiana ogłoszenia

Numer ogłoszenia: 216946 - 2012; data zamieszczenia: 22.06.2012

OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA

Ogłoszenie dotyczy: Ogłoszenia o zamówieniu.

Informacje o zmienianym ogłoszeniu: 209802 - 2012 data 19.06.2012 r.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Gmina Męcinka, Męcinka 11, 59-424 Męcinka, woj. dolnośląskie, tel. 076 8708623 w. 16, fax. 076 8708624.

SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU

II.1) Tekst, który należy zmienić:

·                  Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: III.3.3).

·                  W ogłoszeniu jest: Wykonawca dysponuje minimum 5 pojazdami z minimalną liczbą miejsc siedzących wynoszącą 57+ kierowca i minimum 2 pojazdami z minimalną liczbą miejsc siedzących wynoszącą 38+ kierowca, łącznie z 2 pojazdami rezerwowymi o liczbie miejsc siedzących nie mniej niż 58 i nie mniej niż 39 . Ocena spełniania w/w warunku na podstawie wykazu..

·                  W ogłoszeniu powinno być: Wykonawca dysponuje minimum 5 pojazdami z dopuszczeniem przewozu nie mniej niż 57osób + kierowca i minimum 2 pojazdami z dopuszczeniem przewozu nie mniej niż 38 osób + kierowca. Ocena spełniania w/w warunku na podstawie wykazu..

·                  Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: IV.3).

·                  W ogłoszeniu jest: Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian do zawartej umowy w formie pisemnego aneksu, w następujących przypadkach i okolicznościach: 1. skrócenie terminu realizacji zamówienia wskazanego w pkt 2 SIWZ ( przyjęto zakończenie 30.06.2014 r. ) w przypadku ustawowego ustalenia innego terminu zakończenia nauki w roku szkolnym 2013/2014 2. zmiana zakresu usług przewidzianych do wykonania przez podwykonawców oraz zmiana podwykonawców; 3. zmiana wysokości stawki podatku od towarów i usług; 4. zmiana ilości dzieci/ ilości biletów objętych dowozem, w tym zmiana w ilości dzieci w trasach powrotnych w stosunku do danych zawartych w załączniku nr 1 i nr 2 do SIWZ, 5. zmiana godzin odwozów, 6. zmiana/ korekta tras dowozów, 7. cena biletów nie zostanie podwyższona w roku szkolnym 2012/2013, 8. dopuszcza się zmianę cen biletów w roku szkolnym 2013/2014 wyłącznie o wskaźnik wzrostu cen i usług konsumpcyjnych za 2012 r. 9. ceny biletów w czasie ferii zimowych będą obniżone o ½, a w okresie świąt wielkanocnych czy bożonarodzeniowych odpowiednio pomniejszone w sposób proporcjonalny do zmniejszonej ilości dni nauki w danym miesiącu. Przewiduje się również możliwość zmiany umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, jeżeli konieczność wprowadzenia takiej zmiany wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w ogłoszeniu lub specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Warunkiem wprowadzenia zmian do zawartej umowy będzie wystąpienie jednej lub kilku z przyczyn opisanych w SIWZ oraz protokół konieczności wraz z uzasadnieniem podpisany przez Wykonawcę i Zamawiającego..

·                  W ogłoszeniu powinno być: Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian do zawartej umowy w formie pisemnego aneksu, w następujących przypadkach i okolicznościach: 1. skrócenie terminu realizacji zamówienia wskazanego w pkt 2 SIWZ ( przyjęto zakończenie 30.06.2014 r. ) w przypadku ustawowego ustalenia innego terminu zakończenia nauki w roku szkolnym 2013/2014 2. zmiana zakresu usług przewidzianych do wykonania przez podwykonawców oraz zmiana podwykonawców; 3. zmiana wysokości stawki podatku od towarów i usług; 4. zmiana ilości dzieci/ ilości biletów objętych dowozem, w tym zmiana w ilości dzieci w trasach powrotnych w stosunku do danych zawartych w załączniku nr 1 i nr 2 do SIWZ, 5. zmiana godzin odwozów, 6. zmiana/ korekta tras dowozów, 7. cena biletów nie zostanie podwyższona w roku szkolnym 2012/2013, 8. dopuszcza się zmianę cen biletów w roku szkolnym 2013/2014 wyłącznie o wskaźnik wzrostu cen i usług konsumpcyjnych za 2012 r. 9. ceny biletów w czasie ferii zimowych będą obniżone o ½. Przewiduje się również możliwość zmiany umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, jeżeli konieczność wprowadzenia takiej zmiany wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w ogłoszeniu lub specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Warunkiem wprowadzenia zmian do zawartej umowy będzie wystąpienie jednej lub kilku z przyczyn opisanych w SIWZ oraz protokół konieczności wraz z uzasadnieniem podpisany przez Wykonawcę i Zamawiającego..

·                  Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: IV.4.4).

·                  W ogłoszeniu jest: 29.06.2012 godzina 11:00, miejsce: sekretariat Urzędu Gminy Męcinka..

·                  W ogłoszeniu powinno być: 03.07.2012 godzina 11:00, miejsce: sekretariat Urzędu Gminy Męcinka..

 

wersja do wydruku

 



   Panel aktualizacyjny