Biuletyn Informacji Publicznej Gminy Męcinka 

Dowozy 2012 - ogłoszenie

Męcinka: PRZEWOZY UCZNIÓW DO PLACÓWEK SZKOLNYCH NA TERENIE GMINY MĘCINKA
Numer ogłoszenia: 209802 - 2012; data zamieszczenia: 19.06.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Męcinka , Męcinka 11, 59-424 Męcinka, woj. dolnośląskie, tel. 076 8708623 w. 16, faks 076 8708624.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mecinka.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PRZEWOZY UCZNIÓW DO PLACÓWEK SZKOLNYCH NA TERENIE GMINY MĘCINKA.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje przewozy dzieci z terenu gminy Męcinka uczęszczające do Zespołu Szkół w Męcince oraz do Szkoły Podstawowej w Piotrowicach: 1) godziny dowozów , trasy przewozów, ilość dzieci - w roku szkolnym 2012/2013, określają załącznik nr 1 i załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ, 2) wsiadanie i wysiadanie odbywać będzie na przystankach komunikacji publicznej z pierwszeństwem przejazdu dla dzieci szkolnych posiadających imienne bilety miesięczne, 3) zamawiający zapewnia opiekunów przewozów, 4) rozliczeniem za wykonanie przewozów będzie zakup imiennych biletów miesięcznych, Ustalone na rok szkolny 2012/2013 : 1) Trasy : PRZYWOZY : Trasa I : Stanisławów - Sichów - Chroślice - Męcinka , Trasa II : Sichówek - Słup - Chroślice - Męcinka , Trasa III : Małuszów - Przybyłowice - Męcinka, Trasa IV : Kondratów - Pomocne - Muchów - Piotrowice - Męcinka, Trasa V : - A - Myślinów - Chełmiec - Piotrowice - Nowa Męcinka - Męcinka , - B - Piotrowice - Piotrowice ODWOZY : Trasa I : - A - Męcinka - Nowa Męcinka - Chroślice - Sichówek - Sichów - Stanisławów , - B - Piotrowice - Chełmiec - Myślinów Trasa II : Męcinka - Chroślice - Słup - Przybyłowice - Małuszów , Trasa III : Męcinka - Piotrowice - Muchów - Pomocne - Kondratów , Trasa IV : Piotrowice - Piotrowice, Trasa V : Męcinka - Sichówek - Sichów - Chroślice - Stanisławów, Trasa VI : Męcinka - Słup - Przybyłowice - Małuszów , Trasa VII : Męcinka - Nowa Męcinka - Piotrowice - Chełmiec - Myślinów , Trasa VIII : Męcinka - Piotrowice - Muchów - Pomocne - Kondratów . 2) Liczba uczniów objętych dowozem : 362.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.10.00.00-9.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 03.09.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie wyma się wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • wykonawca przedłoży licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób ważną co najmniej do 30.06.2014 r.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca dysponuje minimum 5 pojazdami z minimalną liczbą miejsc siedzących wynoszącą 57+ kierowca i minimum 2 pojazdami z minimalną liczbą miejsc siedzących wynoszącą 38+ kierowca, łącznie z 2 pojazdami rezerwowymi o liczbie miejsc siedzących nie mniej niż 58 i nie mniej niż 39 . Ocena spełniania w/w warunku na podstawie wykazu.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca dysponuje minimum 7 osobami posiadającymi Prawo jazdy kategorii D. Ocena spełniania tego warunku na podstawie wykazu.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję

    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami

    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami

    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian do zawartej umowy w formie pisemnego aneksu, w następujących przypadkach i okolicznościach: 1. skrócenie terminu realizacji zamówienia wskazanego w pkt 2 SIWZ ( przyjęto zakończenie 30.06.2014 r. ) w przypadku ustawowego ustalenia innego terminu zakończenia nauki w roku szkolnym 2013/2014 2. zmiana zakresu usług przewidzianych do wykonania przez podwykonawców oraz zmiana podwykonawców; 3. zmiana wysokości stawki podatku od towarów i usług; 4. zmiana ilości dzieci/ ilości biletów objętych dowozem, w tym zmiana w ilości dzieci w trasach powrotnych w stosunku do danych zawartych w załączniku nr 1 i nr 2 do SIWZ, 5. zmiana godzin odwozów, 6. zmiana/ korekta tras dowozów, 7. cena biletów nie zostanie podwyższona w roku szkolnym 2012/2013, 8. dopuszcza się zmianę cen biletów w roku szkolnym 2013/2014 wyłącznie o wskaźnik wzrostu cen i usług konsumpcyjnych za 2012 r. 9. ceny biletów w czasie ferii zimowych będą obniżone o ½, a w okresie świąt wielkanocnych czy bożonarodzeniowych odpowiednio pomniejszone w sposób proporcjonalny do zmniejszonej ilości dni nauki w danym miesiącu. Przewiduje się również możliwość zmiany umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, jeżeli konieczność wprowadzenia takiej zmiany wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w ogłoszeniu lub specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Warunkiem wprowadzenia zmian do zawartej umowy będzie wystąpienie jednej lub kilku z przyczyn opisanych w SIWZ oraz protokół konieczności wraz z uzasadnieniem podpisany przez Wykonawcę i Zamawiającego.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: archiwumbip.mecinka.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Męcinka 59-424 Męcinka 11.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.06.2012 godzina 11:00, miejsce: sekretariat Urzędu Gminy Męcinka.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

wersja do wydruku

 



   Panel aktualizacyjny