Biuletyn Informacji Publicznej Gminy Męcinka 

ZAŚWIADCZENIE O ZAMELDOWANIU

ZAŚWIADCZENIE O ZAMELDOWANIU

Sposób załatwienia sprawy: Na pisemny wniosek zainteresowanego. Druk wniosku “Podanie o wydanie zaświadczenia zameldowania” do pobrania w Urzędzie Gminy pokój nr 24, I piętro

 

 Wymagane dokumenty

· Podanie

· Dowód osobisty – do wglądu

 Dodatkowe informacje: - brak

 Opłaty:

  1. 17,00 zł – opłata w dniu składania wniosku, na konto Urzędu nr BS O/Męcinka  14 8647 1017 0105 0018 2001 0073
  2. Nie pobiera się opłaty za wydanie zaświadczenie od osób:

 • ubiegających się o wydanie zaświadczenie do ZUS, KRUS

 

 Termin załatwienia: W dniu zgłoszenia się osoby zainteresowanej

 

 Miejsce załatwiania :Stanowisko ds.obywatelskich pokój nr 24, I piętro telefon (076)870-86-23 wew.15

 

Tryb odwoławczy: Nie przysługuje

 

Podstawa prawna: Art. 44 “g” ust. 1 ustawy z dnia 10 kwietnia 1974 r. o ewidencji ludności i dowodach osobistych (t.j. Dz.U. z 2006 r. nr 139, poz.993 z późn. zmianami).

wersja do wydruku

 



   Panel aktualizacyjny