WYMELDOWANIE
Z MIEJSCA STAŁEGO POBYTU
Sposób załatwienia sprawy:
Wniosek złożony przez
zainteresowanego. Druk.“ Zgłoszenie wymeldowania z miejsca pobytu stałego “ do
pobrania w Urzędzie Gminy pokój nr 24, I piętro oraz tutaj >> wzór <<
Wymagane dokumenty
· Wypełniony druk “Zgłoszenie wymeldowania z
miejsca pobytu stałego”
· Dowód osobisty osoby dokonującej wymeldowania
– do wglądu
· Książeczka wojskowa (dot. mężczyzn do 50 roku
życia) – do wglądu
Dodatkowe informacje: Stawiennictwo osoby wymeldowującej się jest
obowiązkowe
Opłaty: Wolne od opłat
Termin załatwienia: W dniu zgłoszenia się osoby zainteresowanej
Miejsce
załatwiania :Stanowisko
ds.obywatelskich pokój nr 24, I piętro telefon( 076)870-86-23 wew.15
Tryb odwoławczy: Nie przysługuje.
Podstawa prawna: Art. 15 ust. 1 ustawy
z dnia 10 kwietnia 1974 r. o ewidencji ludności i dowodach osobistych (tj. Dz.
U. z 2006 r. nr 139, poz.993 z późn. zmianami).
|