Biuletyn Informacji Publicznej Gminy Męcinka 

WYMELDOWANIE I ZAMELDOWANIE W TRYBIE ADMINISTRACYJNYM

WYMELDOWANIE I ZAMELDOWANIE W TRYBIE ADMINISTRACYJNYM

Sposób załatwienia sprawy: Wniosek o wymeldowanie złożony w formie pisemnej przez zainteresowanego w Sekretariacie pokój nr 11, I piętro

Wymagane dokumenty

·  Tytuł prawny do lokalu (akt notarialny, wypis z księgi wieczystej, postanowienie o nabyciu spadku, decyzja o przydziale lokalu mieszkalnego, umowa najmu lokalu – oryginał do wglądu)

·  Postanowienie komornika sądowego o wykonaniu eksmisji.

 Dodatkowe informacje: brak

Opłaty: 10 zł (Dz. U. z 2006r. Nr 225, poz. 1635 z pózn. zm.)

Termin załatwienia: 30 dni

Miejsce załatwiania: Stanowisko ds.obywatelskich pokój nr 24, I piętro, telefon (076)870-86-23 wew.15

Tryb odwoławczy: Odwołanie wnosi się do Wojewody Dolnośląskiego za pośrednictwem Wójta Gminy Męcinka w terminie 14 dni od dnia doręczenia decyzji

 Podstawa prawna: Art. 15 ust. 2 ustawy z dnia 10 kwietnia 1974 r. o ewidencji ludności i dowodach osobistych (tj. Dz. U. z 2006 r. nr 139, poz.993 z późn.zmianami).

 

 

 

 

 

 

wersja do wydruku

 



   Panel aktualizacyjny