WYMELDOWANIE I ZAMELDOWANIE W TRYBIE ADMINISTRACYJNYM Sposób załatwienia sprawy: Wniosek o wymeldowanie złożony w formie pisemnej przez zainteresowanego w Sekretariacie pokój nr 11, I piętro
Wymagane dokumenty · Tytuł prawny do lokalu (akt notarialny, wypis z księgi wieczystej, postanowienie o nabyciu spadku, decyzja o przydziale lokalu mieszkalnego, umowa najmu lokalu – oryginał do wglądu) · Postanowienie komornika sądowego o wykonaniu eksmisji.
Dodatkowe informacje: brak
Opłaty: 10 zł (Dz. U. z 2006r. Nr 225, poz. 1635 z pózn. zm.)
Termin załatwienia: 30 dni
Miejsce załatwiania: Stanowisko ds.obywatelskich pokój nr 24, I piętro, telefon (076)870-86-23 wew.15 Tryb odwoławczy: Odwołanie wnosi się do Wojewody Dolnośląskiego za pośrednictwem Wójta Gminy Męcinka w terminie 14 dni od dnia doręczenia decyzji
Podstawa prawna: Art. 15 ust. 2 ustawy z dnia 10 kwietnia 1974 r. o ewidencji ludności i dowodach osobistych (tj. Dz. U. z 2006 r. nr 139, poz.993 z późn.zmianami).
|