Biuletyn Informacji Publicznej Gminy Męcinka 

Sprzedaż nieruchomości w drodze przetargu

Sprzedaż nieruchomości w drodze przetargu

Sposób załatwiania sprawy

Z urzędu – dotyczy nieruchomości stanowiących własność gminy Męcinka

Wymagane dokumenty

Stosowna dokumentacja sporządzana z urzędu. Każde ogłoszenie o przetargu podawane jest do publicznej wiadomości na okres co najmniej 30 dni, poprzez: wywieszenie na urzędowej tablicy ogłoszeń w budynku Urzędu Gminy, opublikowanie w  archiwumbip.mecinka.pl , oraz w prasie o zasięgu obejmującym co najmniej powiat.

Termin załatwienia

 Sprawy z zakresu sprzedaży nieruchomości mają charakter spraw cywilnoprawnych.

                 Nie stosuje  się do nich przepisów Kodeksu postępowania administracyjnego.

      

Miejsce załatwiania

Stanowisko  ds. rolnictwa, klęsk żywiołowych i nieruchomości  (tut,  Urzędu   pokój 17 , I piętro, tel. 870-86-23 wew. 19).

Tryb odwoławczy

Brak.

Podstawa prawna

Dział II Rozdział 4 ( art. 37 - art. 42) ustawy z dnia 21 sierpnia 1997r. o gospodarce nieruchomościami (Dz. U.2010 Nr 102, poz. 651 z późn. zm.), rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 14 września 2004r. w sprawie sposobu i trybu przeprowadzania przetargów oraz rokowań na zbycie nieruchomości ( Dz. U. Nr 207, poz. 2108).

 

 

 

 

 

wersja do wydruku

 



   Panel aktualizacyjny