Sprzedaż nieruchomości w drodze przetargu Sposób załatwiania sprawy Z urzędu – dotyczy nieruchomości stanowiących własność gminy Męcinka
Wymagane dokumenty Stosowna dokumentacja sporządzana z urzędu. Każde ogłoszenie o przetargu podawane jest do publicznej wiadomości na okres co najmniej 30 dni, poprzez: wywieszenie na urzędowej tablicy ogłoszeń w budynku Urzędu Gminy, opublikowanie w archiwumbip.mecinka.pl , oraz w prasie o zasięgu obejmującym co najmniej powiat.
Termin załatwienia Sprawy z zakresu sprzedaży nieruchomości mają charakter spraw cywilnoprawnych. Nie stosuje się do nich przepisów Kodeksu postępowania administracyjnego. Miejsce załatwiania Stanowisko ds. rolnictwa, klęsk żywiołowych i nieruchomości (tut, Urzędu pokój 17 , I piętro, tel. 870-86-23 wew. 19).
Tryb odwoławczy Brak.
Podstawa prawnaDział II Rozdział 4 ( art. 37 - art. 42) ustawy z dnia 21 sierpnia 1997r. o gospodarce nieruchomościami (Dz. U.2010 Nr 102, poz. 651 z późn. zm.), rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 14 września 2004r. w sprawie sposobu i trybu przeprowadzania przetargów oraz rokowań na zbycie nieruchomości ( Dz. U. Nr 207, poz. 2108).
|