Zamiana nieruchomości gruntowych Sposób załatwienia sprawy Na wniosek zainteresowanego Wymagane dokumenty Dokumenty na poparcie wniosku, np. mapka z zaznaczona lokalizacją nieruchomości, - dokument potwierdzający, że wnioskodawca jest właścicielem lub użytkownikiem wieczystym nieruchomości gruntowej( np. akt notarialny , wypis z księgi wieczystej). Dodatkowe informacje W przypadku nierównej wartości zamienianych nieruchomości stosuje się dopłatę, której wysokość jest równa różnicy wartości zamienianych nieruchomości Opłata skarbowa Wolne od opłaty skarbowej. Termin załatwienia Do 30 dni. W przypadku braku wymaganych dokumentów, wnioskodawca zostanie wezwany do ich uzupełnienia . - Sprawy dla których należy przeprowadzić postępowanie administracyjne w oparciu o art. 35 ustawy o gospodarce nieruchomościami są załatwiane w terminie do trzech miesięcy. Miejsce załatwienia Stanowisko ds. rolnictwa ,klęsk żywiołowych i nieruchomości, pok. nr 17 ( I piętro), tel. 076 870-86-23 wew. 19. Tryb odwoławczy Nie przysługuje Podstawa prawna art. 15 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami ( Dz. U. z 2010r. Nr 102, poz. 651 z późn. zm.) oraz uchwały Nr XL/316/98 Rady Gminy Męcinka z dnia 27 Kwietnia 1998r. w sprawie określenia zasad gospodarowania nieruchomościami stanowiącymi własność Gminy Męcinka ze zmianami.
|